Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor, consumatorul are dreptul de a refuza produsele primite in termen de 14 (paisprezece) zile de la data primirii acestora, fara a plati despagubiri sau penalitati.
Platiti doar costurile de transport pentru returnarea produsului.
In acest caz, Art Flame EOOD va rambursa consumatorului suma produselor platite de acesta, in termen de cel mult 14 zile de la data la care consumatorul si-a exercitat dreptul de retragere, potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor.
Consumatorul este obligat sa pastreze produsele primite de la Art Flame Ltd., precum si calitatea si siguranta acestora pana la returnarea produselor, potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor.
Conditiile obligatorii pentru returnarea produselor achizitionate sunt:
Produsele care NU indeplinesc aceste conditii NU sunt supuse returnarii si refuzului.
La returnarea unui produs achizitionat la cererea clientului, Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor, costurile de transport sunt platite de catre client.
IMPORTANT: Daca la primirea produselor constatati ca acestea sunt deteriorate sau au ambalajele deteriorate sau rupte din cauza transportului necorespunzator, asigurati-va ca profitati de optiunea oferita de curier „Revizuire inainte de primire”. In acest fel veti fi sigur ca produsele livrate sunt fara defecte sau deteriorari.
In astfel de cazuri, contactati-ne imediat si/sau refuzati sa acceptati produsele.
Reclamatiile pentru deteriorari din cauza transportului, in legatura cu aspectul extern al produsului, sunt acceptate NUMAI in prezenta curierului.
Reclamatiile pentru deteriorari din cauza transportului, in legatura cu aspectul extern al produsului, sunt constatate de catre curier printr-un proces scris.
Se intocmeste un raport care descrie starea constatata a transportului si a ambalajului.
IMPORTANT: Toate produsele oferite de Art Flame Ltd. sunt livrate cu „Asigurare” si optiunea oferita de curier „Revizuire inainte de primire”.
Acceptand produsele fara a profita de opțiunea „Revizuire inainte de primire”, sunteti de acord sa acceptati produsele fara observatii (deteriorari externe, zgarieturi sau fracturi pe carcasa).
In cazul unui defect din fabrica care apare dupa expirarea termenului legal stabilit de la data livrarii produsului:
Clientul apeleaza la noi pentru a-l indruma catre cel mai apropiat centru de service autorizat.